M

Κατάστημα Joe Fresh: Ισχυρή χειρονομία ― 

Η νέα ναυαρχίδα των καταστημάτων Joe Fresh στο Τορόντο είναι μια εμπειρία γεμάτη ενέργεια. Σχεδιασμένη από τη δημιουργική ομάδα Burdifilek, το κατάστημα αντανακλά τον χαρακτήρα της εταιρίας, με αποτέλεσμα μια νεανική, προωθημένη, φρέσκια ατμόσφαιρα. Σε συνεργασία με την ομάδα της Joe Fresh, οι Burdifilek σχεδίασαν το εσωτερικό με τρόπο που να αφηγείται την εξέλιξη του εμπορικού σήματος.

«Η στρατηγική του σχεδιασμού ήταν να δημιουργηθεί μια ξεχωριστή εικόνα και αίσθηση, με μία μόνο γενναία χειρονομία. Μια ισχυρή κίνηση είναι ο τρόπος για να μεταφέρεται ένα καθαρό μήνυμα, εγγράφοντάς το στη μνήμη των επισκεπτών, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί έναν εσωτερικό χώρο με μεγάλη δύναμη» εξηγεί ο Creative Director και ιδρυτής των Burdifilek, Diego Burdi.

Μία σειρά από ειδικά σχεδιασμένα, διαφανή γυάλινα πετάσματα σε φωτεινό πορτοκαλί, οργανώνει τη μετάβαση ανάμεσα στο εξωτερικό και το εσωτερικό, επιτρέποντας ματιές προς τον εμπορικό χώρο. Με την είσοδο στο κατάστημα, επιφάνειας 600m², αποκαλύπτεται μία παράθεση από γλυπτικούς, γεωμετρικούς όγκους και επίπεδα, σε συνδυασμό με επιφάνειες υψηλής γυαλάδας ή εντελώς ματ, τολμηρούς χρωματισμούς και δημιουργικά installations. Σε ολόκληρο τον χώρο, το χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα της Joe Fresh είναι ένα στοιχείο οπτικής επικοινωνίας που εμφανίζεται ανάμεσα στις ζώνες ανδρικών, γυναικείων και παιδικών ενδυμάτων. Καθορίζοντας τις επιμέρους περιοχές, οι φωτεινοί πορτοκαλί όγκοι επιπλέον κρύβουν στο εσωτερικό τους τις λειτουργικές εγκαταστάσεις, όπως τα δοκιμαστήρια και τους χώρους αποθήκευσης.

Ζεστά υλικά επιλέγονται για να δημιουργούν οπτική ισορροπία: ειδικά σχεδιασμένα μεγάλα τραπέζια και ράφια με επένδυση ξύλου λειτουργούν ως αντίστιξη. Το γκρίζο πλαστικό δάπεδο, που συνεχίζει στις επιφάνειες των τοίχων και στους πάγκους έκθεσης, δημιουργεί μια πιο μαλακή αίσθηση, ενοποιώντας τον χώρο.

Ξεπροβάλλοντας από τη σκούρα γκρίζα οροφή, μία εγκατάσταση από γραμμικά φωτιστικά διατρέχει ολόκληρο το κατάστημα, αντανακλώντας ζωηρή ενέργεια στις επιφάνειες που βρίσκονται χαμηλότερα. Η φωτιστική εγκατάσταση λειτουργεί και ως οργανωτικό στοιχείο της κίνησης, καθοδηγώντας τους επισκέπτες προς τη ζώνη των παιδικών ενδυμάτων. Εκεί, τους υποδέχεται μία γλυπτική, γεωμετρική, πορτοκαλί καμηλοπάρδαλη σε φυσικό μέγεθος. Η καμηλοπάρδαλη, που κρέμεται από τη λευκή οροφή, δίνει την εντύπωση ότι κοιτάζει τους επισκέπτες, χαρίζοντας στον χώρο μία μαγική εντύπωση παιχνιδιού, ενώ γίνεται επίσης σημείο αναφοράς για συναντήσεις στο εσωτερικό του καταστήματος.

Η πρόταση των Burdifilek σηματοδοτεί τη διαρκή εξέλιξη του brand της Joe Fresh, ενώ συμβαδίζει με τις νέες καταναλωτικές τάσεις και συμπεριφορές: Η σχεδιαστική ομάδα ενσωμάτωσε νέες τεχνολογίες που εμπλουτίζουν την καταναλωτική εμπειρία, όπως διαδραστικούς καθρέφτες στα δοκιμαστήρια και ταμεία self-service, που αντικαθιστούν τις ατελείωτες ουρές στην έξοδο, χωρίς να γίνεται χρήση μετρητών.

Σχεδιασμός: Burdifilek

Φωτογράφηση: A-Frame Studio